Hvem er vi?


Dr Maria
Mills-Farinas
(Administrerende direktør)
Maria Mills-Farinas, administrerende direktør, uteksaminert fra Toulouse University i Frankrike. Hun jobbet for store multinasjonale selskaper som The Ever Ready Company (Storbritannia) Limited og GIC (General Instrument Corporation) i en ledelseskapasitet.
Hun begynte i Timeshare-bransjen på begynnelsen av 80-tallet og jobbet opprinnelig på feriestedene Carvynick Cottages sørvest i England og drev senere i en årrekke Clovelly Golf & Country Club for Tourist Advisory Group, hvis eier var den første Administrerende direktør i RCI Europe, hvor interessen hennes for Timeshare Resales startet.
I 1992 opprettet hun Travel & Leisure Group med sin partner John Hepplewhite, som nå er død, og begge brakte selskapet dit det er i dag, en meget vellykket internasjonal organisasjon og den største uavhengige Timeshare-forhandleren i Europa og Østen.
Marias kunnskap om fremmedspråk og evnen til å kommunisere med forskjellige nasjonaliteter kombinert med Johns ekspertise i å etablere et nettverk av byråer over hele verden, gjorde Travel & Leisure Group til det den er i dag, en virkelig internasjonal organisasjon.

Peter Mills
(Bedriftssekretær)
Peter Mills, pensjonert selskapssekretær og Marias ektemann, tilbrakte sine tidlige år med ICL for å selge store datamaskiner, men etter en uheldig bilulykke gikk han over til administrasjon hos Air Products and Chemicals Incorporated.
Han brukte atten år å fylle ulike lederroller før han flyttet til hovedkontor i Surrey i en nasjonal administrasjonsrolle. Etter en omorganisering som ikke passet ham, kom han sammen med John og Maria som selskapssekretær på deltid etter å ha regnskap og juridiske forhold.
Den raske bedriftsveksten krevde imidlertid snart at han ble med på heltid, og han var sjef for juridisk og finansavdelingen i over femten år, og innlemmet Travel & Leisure Group formidling og meglingstjenester og TRI eiendomsinvesteringsselskap. Hans bakgrunn fra salg kombinert med regnskap førte til et vell av kunnskap til virksomheten som fortsatt er en del av vår praksis i dag.
Peter gir nå råd til selskapet på en ad hoc basis.

Sarah Bond
(Driftsleder)
Sarah ble med oss tidlig i 2013 som Operations Manager. Hun har over tjue års erfaring i timeshare videresalgsindustrien og tidligere jobbet med tidligere administrerende direktør for RCI Europe og Sørøst-Asia. Sarah er en integrert del av toppledelsen og har en nøkkelposisjon i vårt firma.
En del av hennes rolle er å overvåke en jevn drift av selskapets virksomhet som sikrer at prosedyrene og retningslinjene følges. Hun har en stor interesse for timeshare utleie og er spearheading overhaling av våre leieprogram. Sterk kundeopplevelse og hennes allsidighet innen videresalgsindustrien bidrar sterkt til Sarah i sin rolle.

Salgsteamet
Lora Bocking og hennes salgsteam er dedikert til å gi deg service av høyeste kvalitet og oppnå best mulig resultater for deg. Lora har vært hos selskapet siden 1998, og hennes kunnskap om timeshare sørger for at salgsteamet hennes er i stand til å gi best mulig råd og service. Lora administrerer også utenlandske pulter for Frankrike, Tyskland, Italia og Spania.
Med over tretti år er felles erfaring mellom dem, deres kunnskaper og salgsfunksjoner bevist dag etter dag og drevet av det faktumet kundetilfredshet og resultater.
Vårt forhandlingsteam er dedikert til å gi deg tjenesten av høyeste kvalitet og finne den perfekte timeshare innenfor budsjettet.
Med over 30 års felles erfaring mellom dem, er deres timeshare-kunnskap og salgsferdigheter bevist dag etter dag av kommentarene fra våre kunder.

Administrasjonsteamet
Vår administrasjons- og formidlingsavdeling sørger for en jevn drift av den administrative siden av virksomheten.
Adam Leitch, med selskapet i over tjue år, har en sterk bakgrunn innen IT, administrasjon og nettutvikling og samarbeider med administrerende direktør om de forskjellige selskapets veldedighetsprosjekter.
Vår dedikerte kundeservice gir kundene den tryggheten at vi er her for dem.